BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 9, 2011

Jujur itu menyakitkan ..

assalamualaikum ..
hello mydear readers !
amcm ary ne ?? ok jua aktiviti ?? heee ..
um , bhaaa , come back dgn tajuk blog aku skunk , "jujur itu menyakitkan " ..
naaaa , mmg sgt myakitkan .. citak dea bgnie , smlm .. aku kol dea jam12 lbih tp tem tu dea masih keja lae .. oklaa .. kol pun saja saja seja .. then , jap tuh aku sudah t'lelap tp dea ada sent kol me back .. swu kol dea .. aku kol laa kan .. dea tanya knwa kol td ?? aku cakaplaa , tdaa papa . saja seja mau dgr suaramu .. oklaa .. ingtkan dea mau sound laa ne mau balik ma aku .. tp ?? apa jadi ?? yg tidak aku jangka kan ! aku tanya samada dea mau twuskan lagi hbungan kami ne ka atau ndaa ?? dea pun ckp "mana mana kau laa , mdh2an kau hapy dgn bf bwu mu " .. aku taw dea mau balik ma aku tp knwa mesti ego ?? LELAKI EGO ! saya benci !!! aku tanya lgk then aku snt txt dgn dea , aku ckp "ok .. lau e2 yg kau mau , aku ikt seja .. jan cari aku lae psne , jan rndu aku .. aku syg kau smpi bilabila n kau laa llaki last bg aku" .. then , dea snt kol me back lgk , swu aku kol .. ingtkan dea mau tarik balik kata kata'y tuh .. dea ckp dgn aku , aku b'ckp sembarangan seja,  last last skli aku tanya lgk skli , tanpa pkir pnjg , dea pun m'jawab , "yaa , aku nda mau" .. nda mau utk smbg balik hbungan kami .."btl , nda myesal??" .. dea blg , "yaa , btl".. ok ndapalaa .. aku tanya lgk , "kau nda syg aku sudah ??" dgn laju ne dea m'jwb " NDAA" .. sakit'y aku m'dgr .. sakit sgt ! hanya airmata seja yg mampu kuar masa tuh .. urank yg kau paling syg sgtsgt ckp dea nda syg kau sudah .. hurt ! aku nataw mmg e2 yg btlbtl dea ckp ka atau ego yg konker dea masa tuh .. aku nda dapat tido pstu .. kepala sakit .. mmg pun aku demam masa tuh so t'paksa makan ubat jam2 pagi .. aku rasa mcm natawlaa .. kepala mmg blank gilak ! shock ! t'kejut .. aku lgsg nda expect dea akan ckp bgtue .. ndapalaa .. mgkn bukan jodoh kan .. lau stiap kalie abiz solat , aki msti b'doa .. mdh2an jodoh kami b'pnjgan tp mgkn Allah sudah aturkan yg lbih baik utk aku dan dea kan .. trima sejalaa .. aku kan kuat utk hadapi smua ne .. insyaAllah , Allah pasti tolong aku .. mulai dr ary ne , aku jnji dgn diri sendiri , aku ndakan kol atau txt dea lagi .. number pun aku sudah delete .. skunk mau padam pic pic kami .. namo t'ingt kenangan ma dea .. nanti mnangis lgk .. huhee .. klaa , wish me luck supaya dapat lupakan dea .. aminn ~



klaa , thnx (:

0 comments: