BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 8, 2011

Ceritera Cinta

assalamualaikum ..
hai ..
bwu t'update blog ne .. rndu sudah .. heeee ..
um , ary ne demam .. selsema ft batuk batuk .. b'tmbh sakit senggugut lae .. aduiihhhh ! sakit sgt .. Allah seja yg taw saket'y .. huuu .. tp mau citaklaa ne ckit .. saya sedey .. ): saya rndu dea .. ndapalaa .. sabar sejalaa .. mulai ary ne , 08.11.11 aku namo kacau dea sudah .. namo kol n txt dea .. bulieka aku bwat bgtue ?? natawlaa .. aku cuba .. aku cuba mau lupakan dea .. aku nda sanggup sudah dlm keadaan bgnie .. pkiran ne sntesa pkir psal dea seja .. nda sudah sanggup .. kdg tinuk pic pic kami pun smpi mau nangis .. sedey )': so mulai skunk aku aruz lupakan dea .. dea tda papa sudah dgn aku .. cma sejarah .. terima dengan hati yg terbuka walaupun saket utk d'terima .. huuu .. sudahlaa saket sendiri sendiri , tda urank pdli pun .. huhu .. tmbh sedey .. sudahlaa ! let bygones be bygones .. past is past .. huuu ..

0 comments: